annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Pie cap

Kategori: Allmänt

Igår var det fratparty, som vanligt en torsdag. Vi var på Pie cap, en fraternity som ligger typ 2 minuter från mitt casa, convenient. Det var mycket folk och solocups i omlopp och jag hade a blast som man säger här. Det blev en lång natt med lite sömn men det var det definitivt värt! 
 
Usch, jag fick höra en läskig story häromdagen. Det finns en nattklubb i Hollywood som heter Playhouse som jag har varit på. Mitt emot den ligger det en annan klubb och i söndags natt blev en kille skjuten mitt på dansgolvet. Kulan träffade precis bredvid hjärtat så han överlevde men fy vad läskigt! Måste blivit fullständigt kaos. Tagga ner Hollywood!
 
 

Kommentarer

  • Ejji säger:

    Är det jag som står i rosa/orange shorts till vänster?

    2013-05-10 | 21:21:33

Kommentera inlägget här: