annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Pluggdag

Kategori: Allmänt

Hittills idag har jag varit väldigt pluggeffektiv faktiskt (trots att jag sov typ en sekund inatt). Har läst många sidor i min IHRMbok och skrivit ner det jag har kommit fram till. Har ju mitt lanka midterm nästa vecka som kommer vara aslätt oavsett plugg eller inte (ödmjuk) men jag ska låtsas att det kommer bli svårt för att få lite motivation till att verkligen lära mig saker ändå. Som sagt, jag är ju här för att lära mig, inte för att få alla rätt på något fjantigt ett-kryss-två-tipspromenad-test. 
 
 
Jag har bokat tid för att prata om mina sommarkurser med Eric Hubert nästa tisdag. Behöver reda ut lite saker angående mitt schema. Jag anmälde mig lite för tidigt till mina kurser i mars och nu visar det sig att jag inte följer studieplanen så det är svårare att matcha ihop mitt sommarschema. Kan ju inte vara på två lektioner samtidigt liksom. Men det ordnar sig nog. Huvudsaken är ju att jag får alla mina mandatory classes och det ska inte vara några problem. Om jag anmäler mig innan 15 maj sparar jag dessutom 120 USD, inte dumt alls..
 
Ikväll blir det international human resources med Mr Kilroy. Det ska bli roligt! Hoppas att han har något sarkastiskt att bjuda på..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: