annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Premiär

Kategori: Allmänt

Hangover III var riktigt bra. Rolig! Vi stod i kö i typ 100 år innan. Helt sjukt vad mycket folk det var där. Kön ringlade sig i hela westwood. De överbokar teatern för såna här tillfällen för att garantera att det blir fullt hus och därför är det mängder med folk som inte kommer in. MÄNGDER! Vi hamnade typ ett kvarter bort när vi först ställde oss och var osäkra på om vi skulle komma in eller inte men det gjorde vi, YAY.
 
Efter filmen blev det 800 degrees som är en "känd" pizzeria här. Man får välja en botten och sen pekar man på den toppingen som man vill ha. Pizza på löpande band liksom. Det är alltid kö där men det gick riktigt fort. Gott var det också. Jag tog salami och ananas. Nästa gång ska jag prova ngt annat och gå utanför min pizza-comfort zone. 
 
Idag pluggar jag inför kvällens IHRM. Jag fick meddelande från Mr Kilroy igår att jag fick full score på min presentation om China, Oh yeah! 
 
Hoppas att 21 maj har varit en bra dag i Sverige. Jag saknar Månspaj idag! Silver saknar jag varje dag och er andra saknar jag också once in a while :)
 
- Anna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: