annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Santa Barbara

Kategori: Allmänt

Oh yeah, då var det bokat! På måndag är det memorial day och det innebär att det är the weekend before memorial day den här helgen. Det blir en girls' roadtrip till Santa Barbara, 6 rummisar, ett hotellrum och garanterat sjukt mycket kul! Det blir första gången jag lämnar LA sen jag kom hit och det ska bli skoj att se Santa Barbara. Jag har sett lite bilder från tidigare tillställningar och nej, det finns ingen hejd på det. 
 
Vi åker på fredag kväll efter att Alexa har slutat jobba och sen kommer vi hem söndag kväll, förmodligen sjukt trötta. I cant wait! Nu måste jag se till att fixa klart allt som behöver göras så att jag kan njuta ordentligt av helgen. 
 
- Pluggis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: