annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Santa Monica

Kategori: Allmänt

Idag bär det av till Santa Monica. Hoppar på bussen på Le Conte i Westwood Village och Evelina hoppar på från Barrington. Vi måste dock göra ett depåstopp på 20th street för att hämta lite post som har kommit fel till mig. Blir kul att hälsa på Lena också, har inte sett henne på 1,5 månad. Tydligen är det en rysk och en tysk (och bellman) som bor där nu, spännande. 
 
I Santa Monica ska jag och Evelina gå i affärer och kika runt lite. Jag vet att jag skrev igår att jag ska cut the costs men att kika i affärer behöver faktiskt inte kosta någonting.
 
Ikväll är jag medbjuden på en grand opening av en ny nattklubb i Hollywood men jag tror att jag skippar det faktiskt. Har faktiskt ingen lust!
 
- Nyvaken trulsa
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: