annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Selleri, apples, walnuts, grapes - in a mayonnaise sauce

Kategori: Allmänt

Jag har tvättat! Handen på hjärtat, it wasnt that bad... De hade asmånga tvättmaskiner så jag körde alla tvättar på en gång och sen torktumlade jag allt i samma = hela alltet tog mig 30+45 min. Inte dumt! Så nu har jag hela garderoben full med rena kläder, nice! Betyder att jag kan spara lite pengar på deodorant också.. Eller..
 
Nu sitter jag med Tade och Su på Jimmy's coffeehouse och övar på vår presentation. Det går bra! Su hade tagit med sig chokladmoussetårta och cheesecake till oss från hennes jobb, fruktansvärt gott!!! Perfekt efterrätt efter lunch på California pizza kitchen med Ulrika.
 
 
Förresten, på lunchen åt jag en WALDORF salad. Var så konstigt för kyparen hade en hatt över ansiktet och efter lite strul kom han ut med ett ursäktsbrev från kocken som han läste upp. Jag fattade ingenting!
(vissa av er kanske inte fattar ngt heller nu men jag vet att en liten grupp utvalda människor totally get this joke..)
 
- Sybil

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Hoppas du inte sa: puke that is!!!!!!!!

    2013-05-03 | 07:17:11
  • Ejji säger:

    Hahaha

    2013-05-10 | 21:16:18

Kommentera inlägget här: