annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Taiwan

Kategori: Allmänt

Nej, idag var lektionen faktiskt lite trist.. Vi hade 5 presentationer av olika länder och professorn höll bara lektion i typ 45 minuter, lame. Dessutom handlade det om unions idag (facket), not my cup of interest. Men jag antar att det är bra att kunna det också. Ska bara beta av det kapitlet i boken nu, sen är jag klar för midterm. 
 
En intressant sak kom dock upp på lektionen: Visste ni att kvinnor i Taiwan har en extra dag ledig VARJE månad pga mens?! Hahahah, konstigt!
 
- AJ
 
Förresten: Kimmi ringde mig när jag var på Ralphs och handlade förut. Hon var påväg från Valborgsfirande på Mumma. Gud vad jag hade velat vara med!!! I love you Kimmi, får alltid ett lyckorus när ditt nummer dyker upp i displayen <3
 

Kommentarer

  • Kimmi? Hmm.. säger:

    I love you! Känns alltid lika skönt att höra dig röst min lilla plommongurka! Lovar att höra av mig snart igen :) <3

    2013-05-03 | 18:12:44

Kommentera inlägget här: