annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

There's nothing like family

Kategori: Allmänt

Igår skypade jag med mamma och pappa för andra gången sen jag kom hit. De såg likadana ut som vanligt, väldigt fina! Jag längtar tills de kommer hit, kommer bli så kul!!! Önskar att Erik och Johanna kunde följa med (KOM KOM KOM). För en gång skull ska jag få möta upp dem på flygplatsen, underbart. Helst vill jag att de ska komma så fort som möjligt. Idag skulle dock pappa dött av värmeslag för LA bjuder på värstingdagen temperaturmässigt. Jag har fortfarande inte riktigt kommit in i american style och får panik så fort jag är inomhus när det är varmt och fint ute (swedish style vill säga). Man vill ju utnyttja varje sekund av vädret men samtidigt är jag ju inte här på en 9 månader lång semester, jag har faktiskt saker som behöver uträttas också... Fast det är svårt!
 
Jag låg vid poolen mellan 11-13 (ja, jag hade sunblock) och kombinerade nytta (läste i min bok) med nöje (solade). Jag och mina roomies har pratat om att ta en roadtrip till Santa Barbara om typ två veckor, memorial day. Vore sjukt skoj, ska tydligen vara rätt bra drag där då. Tvivlar inte på det... Jag behöver även börja planera för mitt lilla sommarlov, det är snart dags ju.. Har några olika potentiella saker i bakhuvudet, får se vad som blir av!
 
3/4 av Johanssons i julas (vad fan är all snö?!)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: