annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Updates

Kategori: Allmänt

Idag är det freeeedag! Gött. Ja, det är det ju. I försig är alla dagar goa så för min del spelar det inte så stor roll. Jag har gjort ganska mycket de senaste 24 timmarna. Igår skypade jag med Matilda, underbara älskade vän <3 Sen kom Fabiana och hämtade upp mig och vi käkade sushi på ett ställe i Westwood, wooooooooooooow vad gott det var! Och så sjukt billigt. Jag kommer att föräta mig på sushi framöver, det ligger bara 5 minuter by foot från mitt hem, underbart!
 
Efter sushi blev det Global business skills. Det var en rolig lektion. Två män presenterade om Argentina och det bjöds på argentinsk mat och även vin, väldigt nice. Passade perfekt för mig som bara skulle hem och byta om och sen dra till Hollywood för utgång. Det blev Lure igår, himla skoj! Maddes föräldrar är här och hälsar på och de hade tagit med sig lösgodis, jag dog lite. Kvällen blev sen som vanligt och jag är lite trött idag. Totally worth it om ni frågar mig!
 
- Happy
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: