annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Vardag

Kategori: Allmänt

Då börjar vardagen igen. Inte för att min vardag i LA är speciellt hängig, men ändå. Ikväll är det IHRM, börjar tröttna lite på den kursen nu i ärlighetens namn. Det blir lite tjatigt att höra om varenda lands antal föräldraledighetsdagar och vad minimumlönen är för olika yrken. Not that exciting! Men det är bara att bita ihop och gå dit. Vecka 9 på terminen inleds och det innebär att det endast är 3 veckor kvar, hjälp! Sista veckan har jag tre finals som ska skrivas, nu i veckan gör jag min sista presentation. Skönt att få det överstökat! 
 
På torsdag blir det fratparty, i övrigt är veckan oplanerad. Jag tror att jag ska försöka träna ordentligt, det behövs! En annan sak som behövs är to cut the expenses, jag har levt som en prinsessa sista tiden och trots att jag anser mig vara en prinsessa håller inte mitt bankkonto med om det. Life's hard :)
 
- AJ
 

Kommentarer

  • Erik säger:

    Saknar dig Anna! Kämpa<3

    2013-05-28 | 22:25:41

Kommentera inlägget här: