annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Veckans to do

Kategori: Allmänt

Jag har inte en jättebusy veckan så jag tänkte att jag kan passa på att ta tag i lite saker som bara blir uppskjutet hela tiden. 
 
- Betala hyra
- Posta paket
- Plugga inför finals. Dags att börja gå igenom gammalt material igen för att vara uppdaterad på allting. Lika bra att börja i tid.
- Skriva cv (gaaaah, den är alltid lika jobbig)
- Kolla upp PIHRA (professionals in Human Resources Association). Det är en organisation som jag funderar på att gå med i för att utöka mitt nätverk och lära känna folk inom ett område som jag tycker är intressant.
- Åka till Santa Monica och hämta brev.
- Se till att få tillbaka min deposit från förra lägenheten. Flyttade ut 18 april och har fortfarande inte fått den. 
- Städa mitt rum!!!!!!!!!!!!!!!
- Börja leta lägenhet för sista terminen. Jag vill inte lämna mina tjejer!! Förhoppningsvis hittar jag något i närheten.
- Sola baksidan. Förtillfället har jag en tydlig rand på sidan av kroppen för jag har överkonsumerat framsidssolning. 
 
Idag har jag en liten saknadsdag. Vissa utvalda personer står högt upp på min att-krama-om-lista och jag önskar att ni var här <3
 

Kommentarer

  • Carina Johansson säger:

    Hoppas vi står med på listan. Vi saknar dej också. VARJE DAG

    2013-05-31 | 23:02:46

Kommentera inlägget här: