annacarina

att älska världens alla hörn -år 2013 spenderas i Los Angeles

Weekend

Kategori: Allmänt

Det har varit en intensiv helg med mycket cinco de mayo and diverse annat kul. Söndag kväll i LA och mina rummisar is going all in with beer pong här hemma. Det firas med andra ord idag också, jag väljer att titta på från sidan av. Ganska underhållande! En av mina roomies är helmexare och en är halv. 
 
Igår var jag på Alex födelsedagsfest i Santa Monica. Blev halvsvensk tacos hos Madde, Ulrika och Sofia innan, mycket trevligt! Jag fick tag i en liten liten sombrero i plast när vi var ute sen. I övrigt var min cincokostym ganska lame men jag hade iaf röd/grön/vita skor och så hade jag målat mina naglar i samma färger. Alltid ngt! Skulle kanske gått på med spritpenna och målat en stor mustach också. Jag övervägde men lät det bli ogjort.
 
Det blir en tidig kväll för mig idag och imorgon ska jag låtsasplugga för mitt midterm på tisdag. Med låtsasplugga menar jag att jag faktiskt ska plugga men att det egentligen inte är helt nödvändigt, men som sagt, jag vill ju lära mig det här!!
 
Dålig uppdatering under helgen, I know men det blir säkert massor av bloggande i veckan!
- Mexarn'
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: